Faceți căutări pe acest blog

luni, 1 martie 2010

Eurovision RM 2010 ( /puke )

Mdea... Sincer sa spun am privit Eurovision ultima oara cand a participat Z&Z, dar luand in consideratie faptul ca chair si Ursu(nu cantaretsu evident)a inceput sa vb azi dp Eurovision, cred ca o sa fiu nevoit sa vb si eu.
Piesa lui Pavel Turcu de-a dreptul m-a socat, dar nush de ce eram aproape sigur ca o sa iasa si el in finala si probabil o sa ne(va) reprezinte la Oslo. La fel cum toata intelepciunea poporului nostru sa facut vers si rima si a intrat in cantecul lui, la fel si vocile cantaretilor cei mai emeriti din plaiul nostru insorit(Solnechnaya Maldaviya)sau strans intr-o cutiuta pe care o detine Turcu.
Si nu mai imi va fi rusine de faptul cine o sa ne(va) reprezinte acolo, dup ce citii bancurile din articolul lui N. Dabija :
"− Ieri l-am prins pe un ucrainean făcând dragoste cu nevastă-mea, zice Ion.
− Şi ce i-ai spus?
− Nimic. Pentru că eu nu prea ştiu limba ucraineană."(VECINI NEVINDECABILI, Saptamanalul Literatura si Arta n8 din Joi, 25 Februarie 2010)... Hmm nu cred ca europenii o sa ne inteleaga, asta luand in consideratie ca vecinii nostri ne cred retardati, iar francezul sau germanul in genere...
Azi pun mult prea multe pcte de suspensie, as fi vrut sa considerati astazi ... ca fiind un /facepalm la adresa prostiei noastre...

Un comentariu:

Blog din Moldova