Faceți căutări pe acest blog

marți, 30 martie 2010

Drobul de sare deasupra noastra...

Presa chiar ma face sa vreau sa-mi vomit matele, o sa incerc sa fiu cat mai departe de prostiile pe care le spune prezentatoarea de la Jurnal TV si de articolele lui N.Dabija despre 1918(nu de alta dar cred ca ar trebui deja sa scrie depre literatura si arta nu dp istorie)...
Acum as vrea sa vorbesc despre poporul despre care ne tot vorbeste Dabija... As vrea sa spun cat de retardati si nesimtiti suntem. Cat de retardati eram cand stateam in rand sa cumparam salam la 2,65 rub./kg, cat de retardati eram cand stateam 10 ani in rand sa ne cumparam o masina(daca alea pot fi numite masini...), cat de retardati eram cand ne duceam sa ne uitam la primul film de actiune din spatiul sovietic (Piratii sec XX), cat de retardati eram cand stateam si ne inbulzeam in fata unui troleu, cat de retardati eram cand ne-am resemnat cu soarta noastra a unui homo sovieticus. Iar cand am iesit ca retardatii sa devenim independenti si sa ne castigam libertatea ne-am dat seama cat de retardati suntem si ne-am resemnat cu libertatea noastra care ne-a devenit o povara si mai greu de dus.
Retardati suntem cand stam in statie si ne imbulzim la troleu(care ne-au ramas inca din timpurile cand eram retardati sovietici) si nu ne dam seama ca in 10 min vine alt troleu, retardati suntem cand ne ducem sa ne uitam la AVATAR 3d, Retardati suntem cand cumparam haine de la terranova iar acasa mancam orez la 5 lei/kg.
Ca am scapat noi de cenzura? Ca am inceput noi sa vorbim in romana? Ca am devenit noi independenti? Ca ne-am dat noi seama de ce eram retardati? Ca am incercat noi sa ne corectam? Ca ne luptam noi pentru un viitor mai bun?
Oare ne dam noi seama ca suntem condusi de prosti, iar noi prosti suntem ca ii alegem? Oare ne dam noi seama ca tot noi ne batem pe noi insine cu pula(nu) peste talpile picioarelor?
Nu am cum sa plec departe de prostia ce ma inconjoara, din contra tocmai prostia asta ma face sa scriu cea ce scriu. Tocmai proasta de la jurnaltv ma face sa zic ca retardati suntem... Tocmai prostia care o spune Filat si Vladimir Nicolaevici(nu vorbesc doar despre faptul ca nu vorbesc politicienii corect dpdv politic) ma fac sa zic ca suntem retardati...
Tocmai vazand ce prostii spune si crede lumea aici ma face sa afirm ca prosti am fost, prosti suntem si probabil in prostie vom muri...

Un comentariu:

  1. .....suntem săraci pentru că suntem proşti şi suntem proşti pentru că suntem săraci.

    RăspundețiȘtergere

Blog din Moldova