Faceți căutări pe acest blog

joi, 18 martie 2010

Lucru (,) nu (-) vacanta

Saptamana asta am frecat menta jucand dota, ma scos din cercul meu vicios N. Dabija! In sfarsit un articol care merita sa fie citit, iar citatul :"Nu mă miră defel prezenţa unor vasile stati la Chişinău. Miră prezenţa acestora în România.", este exact idea la care meditai ceva timp in urma... Inteleg perfect cand un "moldovean" spalat o viata intreaga la creier, vb despre limba moldoveneasca aici, la noi(nu ca as face deosebirea intre noi si voi...), la Academia de (anti-?)Stiinta si nu am cum sa inteleg cand un notar in Romania afirma acelasi lucru.
Ma bucura faptul ca cu toate acestea, inca mai sunt oameni pentru care abreviatura RM inseamna Romanaia Mare, la mai mult decat atat nici nu as putea spera. Acum chiar sunt de acord cu Lupu, este pre-matur sa schimbam limba in constitutie, cu toate ca mi-as fi dorit asta cel mai mult.
In fine, de azi inainte cred ca articolele mele vor fi mai rare, mai voluminoase si inca mai plictisitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog din Moldova