Faceți căutări pe acest blog

vineri, 19 martie 2010

Vestea cea buna...

Uite ca m-a bucurat si ziua de azi...(Persoanele fără licenţă sau mandat de avocat nu vor mai putea fi reprezentanţi juridici în instanţele de judecată. Parlamentul a votat vineri, în primă lectură, un proiect de lege în acest sens. sursa > azi.md).
In principiu nici nu ma mira faptul, mereu cand sunt si eu aproape de ceva, mi se interzice sa o fac. E ca si cum fugi o viata intreaga la un mar, si cand deja sa musti si tu din el iese un vierme de acolo si zice ca nu e voie... Pai stati domnilor, poate vreau si eu sa imi reprezint tatal la un proces, chiar nu am voie? eu nu sunt avocat si nu o pot face? pai poate tatal meu nu vrea un avocat calificat? pai poate i se incalca dreptul la un proces echitabil, ca nu are bani sa plateasca un avocat...
Da poate am vrut si eu dupa facultate sa reprezinte oamenii gratis in instante sa mai acumulez putina experienta...
Deci acum am o lista dupa care trebuie sa ma conduc :examenul de capacitate, doi ani de stagiu(stagiu in ce? :O) şi examenul de admitere. Acum chiar ma doare capu ca sa mai gandesc...(va urma...)

2 comentarii:

  1. Mda si pe mine ma doare capul cind ma gindesc ca dupa facultate voi sta acasa....:(:( ma i-a fiorii ...iar inca vre-o 10 ani pe capul parintilor mei m-am saturat.....viata viata si iar viata.. de ce m-am dus la facultate aceasta ...acuma stau si rascolesc un raspuns dar nu gasesc nici unul...:(:(

    RăspundețiȘtergere
  2. nu te intrista o sa-ti gasesti de lucru mai devreme sau mai tirziu o sa vezi , principalul e sa nu-ti perzi speranta ,sa stii ca undeva dumnbezeu ti-a pregatit si tie o viata normala asa cum o au altii (cu toate ca multi dintre ei nu o merita dar .. asta e intr-un final ce sa mai?)si care cred eu ca o meriti mai mult sau mai putin , nici nu stii ca vin la tine la ajutor hmm ...... nu zi hop pin nu ai sarit si iata asa cum iti spuneam

    RăspundețiȘtergere

Blog din Moldova