Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 3 martie 2010

When do we know enough is enough?

Azi am fost la curtea de apel economica si ramasei putin frustrat dupa ce dupa 1 ora de asteptare nu am rezolvat nimic.
Ca sa fiu mai explicit ce sa intamplat de fapt: Reclamantul nu sa prezentat la apel, cu toate ca a fost legal citat.
Acum: art 267 lit. g CPC al RM spune ca temei pentru scoaterea cererii de pe rol este "reclamantul citat legal nu s-a prezentat în şedinţă de judecată, nu a comunicat instanţei motivele neprezentării sau motivele sînt considerate de instanţă ca fiind neîntemeiate, sau nu a solicitat examinarea pricinii în absenţa sa, iar pîrîtul nu solicită soluţionarea pricinii în fond". Insa contrar logicii mele s-a decis amanarea procesului.
Intrebarea mea de fapt este: cum putem sti cu siguranta ca reclamantul nu doreste doar sa taraganeze procesul prin simplul fapt ca nu ai fost citat legal? Adic, da, eu inteleg, poate nu ai fost citat legal cand esti parat, dar ca reclamant???
In fine, vreau sa fiu pozitivist astazi, am o dispozitie buna si decat sa vb despre Temis as fi preferat sa ma plimb in parc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog din Moldova