Faceți căutări pe acest blog

vineri, 26 februarie 2010

O sa incerc sa incerc...

Azi e vineri si o sa incerc sa incep sa creez acest blog :D
E greu sa scrii cand nu ai ce spune. Decat un citat (o citez pe prietena mea): "Realitatea ma indeamna la samovolnicie".
Inainte de toate as vrea sa precizez: eu nu sustin nici un partid la putere, eu nu sustin nici dreapta, nici sanga, nici centru.
Eu nu am votat pe 5 aprilie si nu am votat pe 29 iulie, si nu cred ca o sa votez la urmatoarele alegeri, nici la cele de dupa...
As fi vrut sa fiu obiectiv pe cat este de posbil in aceasta tara... De acum in colo rog sa aveti o atitudine fata de mine ca fata de un animal ( Animalele nu sînt lucruri.În privinţa animalelor se aplică dispoziţiile referitoare la lucruri, cu excepţia cazurilor stabilite de lege. ctrl+C ctrl+V din CC al RM copy-paste-urile mele vor ramane mereu intacte cu toate ca pt mine lucrurile nu sînt dar sunt ), de preferinta sa va inchipuiti ca sunt un porc.
Astfel sunt porc nobil, deoarece toti porcii sunt nobili daca ii asezi la masa si le pui un pahar cu Chardonnay in fata. Nu ca as fi baut vin la masa in genere, dar lasati-ma as sper ca sunt nobil...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog din Moldova