Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 7 aprilie 2010

7 aprilie

Noutatile din Kargastan totusi m-au facut sa scriu un articol de 7 aprilie... Acum ca tot partidele au transformat aceasta data intr-o reclama personala din campania lor electorala imi provoaca greata doar cand aud ca sunt liber din 7 aprilie.
Iar eu de atunci tot imi caut de lucru, iar eu de atunci tot platesc mai mult pentru gaz,apa,lumina, iar eu de atunci tot incerc sa vad unde este libertatea de a ma exprima. Din pacate nu vad iesire din situatie. Iar inloc sa scada accizele la benzina PL(M) vrea sa declare 7 aprilie ca ziua libertatii. Ceva de genu... Ba, hai ca o sa apar drepturile cainilor de mare da bat cu pulanu cainii de strada din Ch-au....

Un comentariu:

  1. deacord 100%
    molodva scapare nu are.
    numai ca situatia sinrautatit de la 7 aprilie incoace.. sa speram ca se va corecta. dar nu prea cred....

    RăspundețiȘtergere

Blog din Moldova