Faceți căutări pe acest blog

duminică, 25 aprilie 2010

Et tu, Mocanu? sau cum sar eu din tabara in tabara...

Ca sa intelegeti mai bine de ce scriu acest articol, ar trebui sa incep cu faptul ca m-am nascut in or. Cantemir. Mai mult as putea sa spun ca si Nichita Stanescu ca m-am nascut dintr-o rusoaica si un roman. Prima intalnire neplacuta cu Domnul Sergiu Mocanu a fost una indirecta, ca si celelalte defapt. A fost asta p'atunci cand maica-mea era in fel si chip hartuita de oameni ca Sergiu Mocanu, cu cuvinte de genu:"Rusofonilor, veneticilor, plecati din tara noastra" etc.
Tin minte cum mama mea venea si plangea dupa munca, fiind injosita doar pentru ca nu cunostea bine cea ce ei numea "limba de stat", ei nestiind nici cum sa numeasca aceasta limba, mai mult, acum dupa 20 de ani ei inca nu stiu cum sa numeasca aceasta limba.
In fine, nu acesta era scopul sa critic frontistii, scopul era sa-l critic pe un profesor de istorie din Cantemir, care a stiut sa combine valul nationalist post-comunist cu interesele personale.
Cat de frumos vorbea Sergiu, nu degeaba era profesor:"Noi, frati romani, unire" si cum aceasta persoana a ajuns sa fie consilierul lui Vladimir Nicolaevici.
"Politician controversat"? Asa te numesti tu? Eu numesc asta curva politica. Numeste-mi 10 diferente intre Rosca din PPCD in 2005 si Mocanu in 2004? Mi-e imi vine o singura diferenta in minte, Pretul, Mocanu costa evident mai ieftin decat 30 de arginti cu care a fost rasplatit liderul PPCD.
E frumos sa joci hora cu cei de la guvernare, iar daca constiinta iti permite sa sari dintr-o taba in alta cum o face Mocanu atunci profitul este atat de stabil incat nici criza nu o sa te afecteze.
Si dupa ce ai dansat hora cu Vladimir Nicolaevici mai si vii sa critici AIE cu atitudini profund pro-romane? Nici eu nu mi-as permite sa fac asa ceva...
Il critici pe Ghimpu ca totusi trimite la parada in rusia trupe? Ca nu trebuia sa se supuna deciziei AIE? Da tu singur cat de ferm erai in Unirea cu Romania cand te vandusi la PCRM? Acum cine totusi sa vandut, Ghimpu sau Mocanu?
Cat de tare imi doream ca romanii sa refuze sa-i primeasca fii pe teritoriul Romaniei si asta nu doar din cauza ca el se vanduse comunistilor. Asta din cauza ca stiam ca feciorii lui chiar erau vinovati. Cum sa le oferi azil politic de parca ne aflam in America Latina? Cum sa strici relatiile dintre R.M. si Romania din cauza feciorilor unui Iuda care mai si sunt vinovati de infractiunea pe care au savarsit-o?
Sa bati o persoana la discoteca si fiind beat sa mai si gresesti persoana pe care tre sa o bati? Iar apoi sa sari gardu ambasadei si sa ceri azil politic? Oare cat de jos puteau sa mai ajunga si astia.
Probabil se trage de la tatal vostru, sa provoci scandal intre state doar ca sa nu nimeresti la inchisoare pentru cea ce ai savarsit...
Iar taicatu, care isi da seama de consecintele actiunilor copiilor sai sa mai si ii sustina...
In concluzie, as dori sa-ti traiasca Actiunea Populara si feciorii, si sa mai iti creasca pretu ca sa te vinzi mai scump in viitor.
P.S. Mama mea a invatat "limba de stat" in timp record pentru varsta ei, acesta se datoreaza in exclusivitate intolerantei oamenilor ca Mocanu, care nu permiteau nimanui sa vorbeasca in rusa si care au ajuns acum peste 20 de ani sa vorbeasca chiar ei in rusa doar ca sa ajunga la televizor.(look mom i am on TV!)

3 comentarii:

Blog din Moldova