Faceți căutări pe acest blog

vineri, 16 aprilie 2010

hai cu maria

Cum tot citeam eu bloguri de ici de colo incercand sa ma vad o idee pe care o pot combate la mine in blog am dat de acest articol.
Astfel vazand ca autorul blogului de la al 2-lea punct s-a facut masca am incercat eu sa continuu de la al 3-lea.
la capitolul unde sa vindem a avut un coleg de-al meu de camera o idee pe la 5 dimineata, precum ca tre deschise hashormarii in care sa se vanda jointuri facute deja numite hashorme(a se citi: hashish+shaorma)...
Oarecum punctul 3 ar trebui sa fie efectul pacificator al marihuanei, menit sa diminueze durerea din sufletele noastre cand vedem ce se intampla in Tara noastra... Ca tot as a trait Persia sub jugul Marii Britanii fara sa le reproseze barem odata.
Punctul 4 tre sa fie lipsa dependentei spre deosebire pana si de cafea(!) sau alcool.
Punctul 5 ridicarea economiei din exportul... erm... i donno i gotta think about this.

5 comentarii:

  1. imaginează-ți câte cântece nu s-ar fi compus dacă nu se consuma canabis!

    Datorită marijuanei se dezvoltă industria muzicală a Moldovei.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am auzit nici un muzicant la grammy să zică: mulţumesc ierbii că m-a ajutat să compun

    RăspundețiȘtergere
  3. lame...
    drogurile sunt aiurea, pentru cei slabi.
    is pentru restrictii.
    si da! marihuana provoaca dependentsa!
    noi shi asha traim in cel mai adinc rahat din lume, noua inca droguri legalizate ne mai trebuie...

    RăspundețiȘtergere
  4. @ nicolae.apostu : mie imi vine in cap numele lui Bob Marley, snoop dogg, E.M.I.L.
    @ flammer : traim in lume de rahat din cauza ca tu votezi comunistii nu din cauza ca fumam iarba
    nu vorbeam de legalizarea drogurilor ci doar a marihuanei. In plus postul a fost cu caracter strict satiric si nu trebuie tratat la direct

    RăspundețiȘtergere
  5. "Deci daca va dam banii dupa legislatii.Cumparam liber moarte cu contraindicatii/Urmind corect pasii,deci,oamenii pasnici/Pot sa-si fumeze linistiti tigara de canabis/Care stim ca nu ucide,aviz p-u paznici/N-o fi un tratament bun sa nu mai fim obraznici???/Sa puneti pe pungute mesaje avertizoare/cu ce-o provoca pe linga zimbet si relaxare"
    LEGALIZE IT!!!F

    RăspundețiȘtergere

Blog din Moldova