Faceți căutări pe acest blog

luni, 24 decembrie 2012

Durerea

me:ok ceaiul e facut
deci
sa intri in tune-ul povesatirii
2:43 AM
Un El, om de afaceri, broker vamal dupa profesie
Dupa numele Ignat
2:44 AM
si o Ea
Sotia lui Ignat, notara dupa profesie pre numele Natalia
2:46 AM
(mai bine sa nu ma intrerupi cu glume, doar daca ai intrebari serioase, deoarece in capul meu asta suna prea frumos acum, si daca reusesc sa scriu asta sunt cel mai tare)
2:47 AM
scena
Natalia sta singura in lacrimi dupa ce o suna-se Ignat si ii spusese ca vrea sa dea la divort
2:48 AM
ce proasta sunt, cred cas trebuie sa ma duc la un psihiatru...
am petrecut 2 ore vorbind cu fotografia lui... aia in care el zambeste, in sacoul ala negru.. i-am spus totul
2:49 AM
si el imi tot zambea, parca m-a inteles intru-totul
si era perfect de acord cu mine
2:50 AM
as fi preferat sa am un sot care ma inseala si nu are grija de mine, care ma disconsidera ca persoana... mi-ar fi fost mai simplu acum
dar din pacate in acesti 5 ani petrecuti cu el intotdeauna m-a sustinut in toate...
m-a ajutat sa ma ridic in picioare cand am avut nevoie de asta...
2:51 AM
m-am simtit iubita toti acesti 5 ani, simteam ca eu sunt totul pentru el...
cum as putea acum sa-l uit si sa ma casatoresc cu altul???
2:52 AM
nu mi se intampla mie asta...
e doar un cosmar
acum o sa inchid ochii si cand o sa-i deschid totul va disparea, ca si cosmarul care il uiti in clipa in care te trezesti
2:53 AM
(Natalia inchide ochii inlacrimati si adoarme)
2:54 AM
----------------6 luni s-au scurs in dureri---------
(Natalia in aceiasi pozitie sta in fotoliu si plange)
2:55 AM
(vorbeste cu aceiasi poza a lui Ignat)
Ignate, am facut totul ca sa te pot uita, am facut to ce depinde de mine dar nu mai pot...
2:56 AM
mi-am ocupat tot timpul liber cu prieteni si cu hobby-uri...
ca sa nu ma mai gandesc la tine
2:57 AM
Sora mea alexandra te ura la inceput, insa i-am spus ca am trecut peste si te-am iertat, ca suntem prieteni buni in continuare, si ca am pe altcineva...
stiu ca nu e bine sa o mint
dar acum nu te mai uraste, s-a bucurat nespus de mult ca am trecut peste relatia noastra, a zis ca te place si ar fi vrut sa ne vedem in trei, sa mai discutam despre viata..
2:58 AM
mai am ceva sa-ti spun... nu mai am gatit nimic de cand ai plecat...
2:59 AM
nu mai pot sa imi mai gatesc mancare, fiindca imi amintesc cu cata placere gateam si te asteptam sa vii mai rapid de la munca, imi amintesc cum mancai cu pofta si ma sarutai dupa fiecare lingura de mancare, iar eu stateam asezata si te admiram...
3:00 AM
nu mai pot sa imi vad prietenii, fericirea lor ma face patetica...
crede-ma iti doresc fericirea, cu fiecare gand care imi apare in minte eu sunt manata doar de dorinta ca tu sa fii fericit...
3:01 AM
nici nu as fi vrut sa stii defapt ca viata mea fara tine este pustie
3:02 AM
imi lipsesc ghionturile care mi le faceai, ma puneau sa ma misc inainte... La cat de tare uram cand tu ma faceai sa ma simt aiurea, la atat de tare adoram momentele cand glumele tale ma faceau sa imi maresc efortul si sa ajung la rezultate mai bune decat cele scontate...
3:03 AM
si cu toate ca am incercat totul ca sa te pot uita, cu tine ma culc, si cu tine ma trezesc...
cat de tare imi este dor sa adorm pe pieptul tau, sa ma trezesc dimineata devreme si sa iti fac cafeaua...
3:04 AM
sunt slaba.. foarte slaba, ma si urasc penmtru asta, stiu ca tu mereu ma vedeai ca o femeie puternica, insa asta e mai mult decat as putea eu sa suport...
nu vreau sa iti mai fiu o piatra la gat..
3:05 AM
Tu ma crezi ca eu te-am iubit doar pe tine toata viata mea? Pe atat de mult as uri eu femeia care iti va fi alaturi.. in locul meu...
3:06 AM
mereu te-am considerat doar al meu...
3:07 AM
sincer acum, patru barbati mi-au propus sa incep o relatie cu ei, sa fiu iuibita lor si culmea e ca sunt foarte buni... dar eu nu pot sa simt nimic pentru ei... sunt o piatra fara tine..
3:08 AM
ma gandesc ca poate ar trebui sa ma uit la femei, poate ele pot sa trezeasca ceva in mine...
3:09 AM
mi-am vopsit parul, sunt ascum bruneta, sper ca nu o sa ma urasti pentru asta...
(pauza)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog din Moldova